Czy cena obuwia sportowego ma znaczenie?

Czy cena obuwia sportowego ma znaczenie?Wiele osób przy zakupie obuwia sportowego zwraca głównie uwagę na markę, obecne trendy oraz wygląd obuwia sportowego. Nie bez znaczenia jest oczywiście cena kupowanych butów, która odgrywa jedną z istotniejszych ról w decyzjach zakupowych, ale i w utrzymaniu prestiżu danej marki i obrazu jej wśród konsumentów. Te wszystkie elementy znacząco wpływają na to, jak wyglądają statystki zakupowe pewnych produktów obuwniczych.

Istnieje wiele specjalistycznych marek zajmujących się produkcją obuwia sportowego naprawdę bardzo wysokiej jakości, które są jednakowoż omijane przez znaczną grupę konsumentów, co wynika z nie tyle braku promocji w klasycznym ujęciu, a braku odpowiedniego modelu marketingowego. Produkcja pary butów znanej marki nie jest na tyle kosztowna, aby niejednokrotnie cena ich przekraczała kwotę średniego wynagrodzenia w pewnych częściach Polski. Warto zadbać o odzież sportową aby czuć się dobrze podczas treningu.

Siła marketingu

We współczesnych firmach obuwniczych to właśnie działy marketingowe odgrywają role na równi istotną z działem projektowym, który wdraża przecież nowe modele i wykonuje prace kreatywną, owocującą pewnymi nowymi, innowacyjnymi modelami. Nie mniej jednak, praca marketingowców w firmach obuwniczych jest także kreatywna i bazuje na pewnych narzędziach reklamowych oraz w dużej mierze na psychologii. Finalnie to właśnie się przekłada na zainteresowanie daną marką obuwia i wpływa znacząco na wyniki sprzedaży poszczególnych producentów. Nie bez znaczenia jest także długo utrzymująca się na rynku marka danego producenta, które to często mogą sięgać nawet XIX wieku. To naprawdę robi wrażenie

Racjonalny wybór obuwia

W sytuacji istnienia bardzo silnego marketingu, nie jest wcale łatwo rozwiązać kwestię wyboru naprawdę dobrego obuwia. Częstą sytuacja jest to, że masowo dochodzi do reklamacji produktów obuwniczych pochodzących z danej partii. Am na to przełożenie przede wszystkim jakość wykonania oraz wybrane do produkcji materiały. Takie wpadki produkcyjne nie zniechęcają jednak konsumentów.

Podobne wpisy:

Brak komentarzy

Dodaj odpowiedź